Skip to content

דרושים בודקים ביטחוניים

לחברת ימית דרושים בודקים ביטחוניים

ליחידת האבטחה של חברת ימית דרושים בודקים ביטחוניים מעת לעת בהתאם לפרויקטים שבהם החברה מטפלת ולמצבת כוח האדם שלה. למעשה, בודק ביטחוני הינו חלק בלתי נפרד ממערך האבטחה של המקום, בין אם מדובר במשרד ממשלתי, קניון, חניון וכן הלאה. הוא עומד בקו המפגש הראשון של הקהל העובד ומבקר במקום ובין מערך האבטחה, ולכן לצד ערנות ותשומת לב תוך ביצוע פעולתו, עליו גם להפגין אדיבות ואורח רוח, סבלנות ואסרטיביות.

כמה מילים על התפקיד

מודעות דרושים בודק ביטחוני של חברתנו מיועדות לגברים ולנשים כאחד, עם תנאים סוציאליים מלאים. מועמדים מתאימים לתפקיד יוכלו להשתלב בצוותים של חברתנו וליהנות מיחס מצוין, חם ותומך. מהות התפקיד הינו בדיקה של אנשים המתכוונים להיכנס למקום מסוים, בין אם באופן רגלי או ברכבים, וזאת על מנת לבחון שאינם עלולים ליצור סכנה לאנשים אחרים במתחם. לעיתים הבידוק הביטחוני נעשה על ידי חיפוש בכלים ובתיקים של אנשים המגיעים למתחם, לעיתים בתא המטען של רכבים פרטיים ומסחריים, ולעיתים קיימים גם מכשירים לזיהוי מתכות, מכשירי שיקוף ולעיתים במקומות מסוימים אף מבוצע חיפוש גופני. כאמור, מדובר בחלק בלתי נפרד ממערך האבטחה של מתחמים ובעל חשיבות גדולה מאוד, בין אם מדובר במוסד אקדמי, בבניין משרדים, וכיוצ"ב.

למידע נוסף לחצו כאן

למי מתאימה העבודה?

אז למי מתאימות מודעות בודק ביטחוני דרושים? ראשית, יש להבין כי עבודתו של בודק ביטחוני מעט קלה ונינוחה יותר מזו של מאבטח, ובאופן כללי הבודק אינו נדרש להיות חמוש.

יחד עם זאת, אין בכך לומר כי בודקים ביטחוניים אינם נדרשים בהכשרה. יש לזכור כי לצד ההיבט הביטחוני הם גם צריכים להכיר את סמכויותיהם מול הקהל ולהפגין כבוד, סבלנות ואורח רוח. את כל ההיבטים הללו ונוספים לומדים במהלך קורס בודקים ביטחוניים, המועבר על ידי גופים שונים בישראל ועשוי להשתנות בתוכנו ובאורכו. התנאים הבסיסיים לקבלה לקורסים אלו הינם אזרחות ישראלית או תושבות קבע, ללא עבר פלילי, שליטה בעברית, בריאות תקינה וגיל -21 ומעלה או מלאו לו 20 שנים לפחות עם סיום שירות סדיר כהגדרתו בחוק שירות ביטחון כאמור, התכנים של קורסים אלו עשויים להשתנות מעט, אך באופן כללי הם עוסקים במהות הבידוק והאבטחה, בהיבטים משפטיים של התפקיד, בקרב מגע, בתקשורת מול אנשים, וכן בתרגול מעשי רב.

לפרטים נוספים על משרות בודק ביטחוני בחברתנו

ראיתם בלוח המודעות שלנו שאנו מחפשים בודק בטחוני? חושבים שאתם יכולים להתאים? מעוניינים לקבל פרטים נוספים מאיתנו ולבדוק את התאמתכם? אם כן, הנך מוזמן לפנות אלינו בטלפון 053-4220080 או במייל jobs@yamit.org.il