Skip to content

ציפוי אפוקסי לרצפה – מחיר ששווה לשלם!

החשיבות והיתרונות של ציפוי רצפת אפוקסי

במקומות רבים בארץ ובעולם ניתן לראות בימינו ציפוי רצפת אפוקסי, החל בחניונים, דרך מתחמי מפעלים ועד למוסכים ואף בחברות הייטק. מדובר בציפוי המעניק מספר יתרונות בולטים וחשובים לבעליו, כפי שיודעים היטב לקוחותיה של חברת ימית. כבר שנים רבות אנו פועלים בתחום ניהול, תפעול ואחזקת החניונים, ובמהלך שנים אלו רכשנו ניסיון עשיר גם בתחום רצפות האפוקסי. ביכולתנו לבצע פרויקטים בכל סדר גודל בתחום זה ועבור לקוחות מכל מגזרי המשק, תוך התאמה מלאה לדרישותיהם וצרכיהם המיוחדים.

היתרונות של ציפוי אפוקסי

ראשית, חשוב לציין כי ציפוי אפוקסי לרצפה עשוי לעמוד בפני עצמו, או להוות חלק מפרויקט מקיף של שיקום ושדרוג רצפות בטון בחניונים ובאתרים נוספים. לפופולאריות הגדולה של ציפוי אפוקסי לרצפות יש מספר סיבות טובות מאוד. כך לדוגמא, מדובר ברצפה איכותית ביותר התורמת להקטנת החלקות, מה שמוסיף מאוד לביטחון של השוהים והעובדים בין אם מדובר ברצפת תפעול למלגזות ועובדי מפעל, בין אם מדובר בעבודה במוסך, ובין אם בחניונים שבהם עוברים מדי יום אנשים רבים.

בנוסף לכך, ציפוי רצפות אפוקסי מתאים במיוחד למקומות שבהם קיימת תנועה גדולה מאוד של אנשים, מיכון כבד ומכוניות, וזאת מאחר שלמרות שהבטון הוא חומר עמיד וחזק מאוד – עדיין הוא נשחק ונסדק לאורך השנים בלחצים גבוהים. הציפוי נותן לרצפת הבטון עמידות חזקה עוד יותר למשך שנים רבות, כולל בטמפרטורות גבוהות יחסית, במשקלים כבדים, בתנועת מכונות ורכבים, ובחשיפה לחומרים חזקים כמו שמנים וחומרי ניקיון.

עוד סיבה חשובה להעדפת ציפוי אפוקסי לבטון טמונה באפשרויות האסתטיות. לכאורה, בטון הוא חומר אפור ומשעמם שלא ניתן לעצבו במגוון רחב של צבעים ודוגמאות. ואולם, באמצעות ציפוי האפוקסי ניתן להפוך חניונים ואתרים אחרים לצבעוניים יותר ומזמינים את הקהל, שכן אפשר לצבוע את הרצפות בשלל גוונים. לאורך השנים הפכה חברתנו שורה ארוכה של חניונים ואתרי מסחר ותעשייה ליפים ונעימים לביקור ושהייה על ידי צביעת האפוקסי ויצירת אפקט מבוקש בהתאם לתדמית שהעסק רוצה לשדר ובהתאם לקהל היעד. בהקשר זה, חשוב להזכיר כי חניונים מהווים במקרים רבים מקום מפגש ראשון של לקוחות עם עסקים המצויים במתחם, בין אם מדובר במלון, מרכז מסחרי, בית חולים או כל מוסד אחר. לכן, ישנה משמעות גדולה להפיכת החניון לנעים ומזמין, בין היתר על ידי רצפה בגוונים מסבירי פנים.

אם יש לכם שאלות על ציפוי רצפת אפוקסי אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולספק כל מידע והכוונה מקצועית נדרשת. לפרטים נוספים והזמנת שירותינו הנכם מוזמנים לפנות אל נציגי חברת ימית בטלפונים 02-5899-555 ו- 02-5899-519.