Skip to content

דרושים מאבטחים ירושלים

דרושים מאבטחים בירושלים מכל הסוגים והרמות

לחברת ימית דרושים מאבטחים בירושלים בכל הסוגים והרמות, לרבות בודקים ביטחוניים, סדרנים, אחמ"שים, קב"טים, בוגרי קורסי רמות א' ו- ב', רובאי 02 או רובאי 03, לוחמים ויוצאי יחידות קרביות, חיילים ששירתו בעורף ועוד.

מערך האבטחה הנרחב של ימית מספק מענה לסוגים רבים של לקוחות, החל באירועים יחידים ולקוחות פרטיים, דרך לקוחות מסחריים ועסקיים, ועד לגורמים ממשל וציבור, מוסדות חינוך ועוד. כל זאת בדגש על אזור ירושלים והסביבה.

העומדים בתנאי הקבלה של מודעות דרושים אבטחה בירושלים ייהנו מתנאים מצוינים, כולל במשכורת מכבדת ותנאים סוציאליים מלאים.

החברה רואה בעובדיה חלק ממשפחת ימית ומבינה היטב את חשיבות שביעות רצונם מהתנאים ומהאווירה, ולכן עושה כמיטב יכולתה על מנת לתמוך בהם ולעודד סביבת עבודה טובה ומיטיבה.

דרושים גם אחראי משמרות

מעת לעת לחברת ימית דרוש אחמ ש אבטחה בירושלים, תפקיד בעל אחריות גדולה החולש על חלק מהצוות המבצע את פעולות האבטחה במשמרת ספציפית.

על אחראי המשמעת לתפעל ולנהל את הצוות, לבצע ביקורות, לנהל תרגילים, להעביר הנחיות מקצועיות, וכמובן גם לתת מענה להתרחשויות בשטח הן ברמה הביטחונית והן ברמת השירות לאנשים הנמצאים במקום.

עקב הדרישות המיוחדות מתפקיד זה, מודעות דרוש אחמ"ש אבטחה בירושלים מעמידות תנאים ספציפיים, המשתנים מעת לעת.

לדוגמא, תיתכן דרישה או לפחות קיים יתרון למי ששירת בצה"ל ביחידה קרבית ו/או ביצע תפקיד פיקודי. בנוסף, ישנו לא פעם יתרון לניסיון בעולם האבטחה.

כמובן שנדרשת גם היכולת להשתלב במשמרות, להפגין רצינות, בגרות ואחריות, לקחת משימות, לראות את התמונה הרחבה ולהיות בעלי נכונות ומוטיבציה לטפל בה, זאת לצד כישורים אישיים כגון אסרטיביות ותקשורת בין אישית טובה.

בנוסף, תיתכן דרישה לסיום קורס ייעודי הנפרש על פני כשבעה ימים כתנאי לקבלה לעבודה.

מה כדאי לדעת לגבי משרת קב"ט?

יש לציין כי לעיתים קרובות משרות אבטחה בירושלים יפורסמו תחת הלשון דרוש קב ט בירושלים. בכל מקרה מדובר בתפקיד מעניין ומאתגר, אחראי ורציני, המאפשר לעסוק בפעילות משמעותית, להוכיח יכולות אישיות ואף להתפתח.

הקב"ט אחראי למעשה על כל מערך האבטחה במקום ספציפי שבו חברת ימית מספקת שירות, כגון משרדי ממשלה, בתי חולים, מרכזים מסחריים וכן הלאה.

בין היתר, תפקידו של הקב"ט הוא לתת מענה לאירועים מיוחדים שמתפתחים במקום, לטפל בהתנהלות של המאבטחים, להיות ערני לנקודות תורפה במערך האבטחה ולפעול לשיפורן, להכיר את מערך כיבוי האש, לבחון את התנהגותם של אנשים המעוררים חשדות, ובאופן כללי לדאוג להתנהלות מקצועית וחלק בשגרה השוטפת.

למי מתאימות משרות המאבטחים של חברת ימית?

כאמור, לימית דרושים מאבטחים בירושלים מכל הרמות, החל באנשים ללא הכשרה בכלל ועד למי שסיימו את הקורסים המתקדמים בתחום.

הגורם המשותף הוא היותם של העובדים אזרחים ישראלים או תושבי קבע במדינה, ללא עבר פלילי, בעלי אישור רפואי למצב בריאות תקין, מעל גיל 21, וכמובן יכולת להגיע עצמאית למקום העבודה ונכונות לעבוד במשמרות.

מסיבה זו, לעבודה כמאבטחים לסוגיהם השונים יכולים להתאים אנשים רבים, ביניהם סטודנטים המעוניינים להתפרנס במקביל ללימודים האקדמיים, אנשים מבוגרים המעוניינים בתעסוקה ובפרנסה מכובדת, אנשים הרואים את החשיבות והשליחות שבביצוע עבודות אבטחה, וכיוצא בזאת – גברים ונשים כאחד.

מטבע הדברים, עבור מודעות אבטחה דרושים ירושלים על האדם להתגורר בעיר עצמה או בסמיכות מספקת אליה, על מנת שיוכל להגיע למקום עבודתה בזמן.

מה מייחד את חברת ימית?

את חברת ימית מייצגים עשרות העובדים בשטח במגוון השירותים שהיא מעניקים ללקוחותיה ממוסדות גדולים ועד ללקוחות פרטיים. מה שמניע אותה הוא האופן שבו לקוחות הקצה חווים את מגוון השירותים שלה, ומעל לכל, היכולת שלה להעניק ללקוחותיה את השקט הנפשי שמאפשר להם לעסוק במה שחשוב להם באמת.

עוד מתחילת הדרך של החברה (בשנת 1978) היא עסקה במתן שירותי שמירה ואבטחה למוסדות גדולים רבים, בהם מוסדות ממלכתיים, משרדי ממשלה ובתי חולים וכן גם לחברות פרטיות. עם השנים צמחה והתרחבה פעילותה למתן שירותים מקיפים בתחומי החניה, הניקיון והאחזקה, בהם הפכה למובילת שוק.

בתחום האבטחה, ימית מספקת את שירותיה לגופים מוסדיים גדולים כגון ביה"ח הדסה עין-כרם והר-הצופים, עמותת בית אביחי (ובעבר גם עבור הסוכנות היהודית). בנוסף, הייתה אחראית על ההקמה, הניהול והתפעול של יחידת האבטחה של התחבורה הציבורית בירושלים בתחילת שנות ה-2000.

כל זאת, בין היתר, באמצעות מוקד אבטחה ובקרה (רואה ושומע) הפעיל 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה, ומערך מפקחים וסיירי שטח.

חברת ימית מתמחה בתכנון, הקמה והתקנה של מערכות מצלמות במעגל סגור, (מבתים פרטיים ועד מפעלים תעשייתים ומתחמים מסחריים) תוך שימוש במוצרים ובאמצעים הטכנולוגיים הטובים ביותר בשוק כיום.

החברה מתמחה בתכנון הקמה והתקנה של מערכות אזעקה קוויות ואלחוטיות, תכנון והתקנה של מערכות תקשורת דו-כיווניות (אינטרקום) אנלוגיות ודיגיטליות מתקדמות (VOIP), תכנון והקמה של רשתות תקשורת ומחשבים קוויות ואל-חוטיות (LAN ו-WLAN) ועוד.

ימית מעסיקה כיום מעסיקים למעלה מ-700 עובדים, כולם אנשי עשייה, במגוון רחב של אתרים, בתפקידים ובתחומים שונים, בתפוצה ארצית. מקום מושבה בבניין לשימור בן 3 קומות ברח' רבי עקיבא 8 בירושלים, אשר נמצא בבעלותה ועבר שחזור ושיפוץ מקיף על ידה.

בחברת ימית מאמינים כי הדבר החשוב ביותר הוא לזכור שבסופו של כל פרויקט שלקחה, גדול כקטן, תמיד נמצאים לקוחות הקצה, האנשים הרגילים, שבשגרת יומם נפגשים לרגעים ספורים עם העשייה של החברה: המאבטח בכניסה למבנה, או הקב"ט בדלפק ויתר בעלי התפקידים במערך האבטחה של החברה.

בחברה מאמינים כי כל זאת לא היה יכול להתקיים ללא שמירה קנאית והקפדה יתרה על זכויות העובדים שלה, ללא יוצא מן הכלל, ודאגה מתמשכת לרווחתם.

זה מנוע הצמיחה וההצלחה שלה, ושל לקוחותיה.

ראיתם בלוח המודעות שלנו שאנו מחפשים מאבטחים? חושבים שאתם יכולים להתאים? מעוניינים לקבל פרטים נוספים ולבדוק את התאמתכם? אם כן, הנכם מוזמן לפנות בטלפון 053-4220080.